خبرگزاری کار ایران

علی محمدی:

بیش از نیمی از مبتلایان به کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی قم، کمتر از 60 سال سن داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۵۴۵

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم اظهار داشت: بر اساس آمار 426 بیمار بستری شده مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی قم بیش از نیمی از افراد کمتر از 60 سال سن داشته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، داود علی محمدی گفت: محدوده سنی بیش از نیمی از افراد بستری شده به دلیل بیماری حاد تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) کمتر از 60 سال بوده است.

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت: محدوه سنی 426 بیمار بستری شده  بیماران حاد تنفسی تا پایان امروز 21 تا 40سال 15 درصد،41 تا 60 سال 40 درصد و 61 سال به بالا 45 درصد می‌باشد که نشان دهنده این است که افراد مبتلا و تحت درمان در این بیمارستان در محدوده میان سال و جوان بیشتر از سالمندان بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس آمار 60 درصد مبتلایان را مرد و 40 درصد را زن تشکیل داده است که از این میزان بیشترین فوتی‌ها را جنس مرد با 74 درصد تشکیل می‌دهد.

علیمحمدی ضمن تقدیر از تیم درمانی و پشتیبانی مجموعه مدیریت درمان استان قم خاطر نشان کرد: دستاوردهای ارزشمندی در  مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا ازجمله همدلی، همکاری و تعامل بین بخشی بین سازمان‌های ذی ربط، کارکنان و مردم ازجمله گروه‌های جهادی به وجود آمد که منجر به نتایج مطلوبی ازجمله کاهش فوتی‌ها بر اساس استانداردها و شاخص‌های درمانی اعلام شده بود.

گفتنی است، بیمارستان تامین اجتماعی استان قم به عنوان سومین بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی بود که از روز ششم اسفند ماه  فقط بیماران حاد تنفسی  را پذیرش وبه بیماران سرپایی وبستری خدمات ارائه نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز