خبرگزاری کار ایران

علی حیدری در پیامی نوروزی:

سپاس از کادر درمانی تامین اجتماعی که جانشان را فدای بیماران کردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۰۳

علی حیدری (نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) در پیامی نوروزی، از فداکاری‌های کادر درمان سازمان تشکر کرد.

علی حیدری (عضو و نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) در پیام نوروزی خود، از کادر درمانی خدوم و فداکار تامین اجتماعی که جان خود را در راه خدمت رسانی به بیماران از دست داده اند، یاد کرده است. 

متن پیام که در اختیار ایلنا قرار گرفته، به شرح زیر است:

به نام خدا

«قالَ إِنَّما أَشْکُوا بَثِّی وَ حُزْنِی إِلَى اللَّهِ وَ أَعْلَمُ مِنَ اللَّهِ ما لا تَعْلَمُونَ»

 من با خدا غم و درد دل خود گویم و از خدا چیزی می دانم که شما نمی‌دانید. "سوره یوسف، آیه ۸۶"

  سال ۱۳۹۸ را در شرایطی به پایان می‌بریم که جهان و مردمان آن در یک نااطمینانی و استیصال بسر می‎برند و فقط مقایسه بلیه‌ها و مخاطرات و بدی‌ها نسبت به یکدیگر چندگاهی به آنها روحیه می‌دهد و دلخوش به اینکه بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنند و یا بدتر پیشامد نکند. از یکسو "کاسبان کرونا" و از سویی دیگر بی‌تدبیری و نابخردی عده‌ای دیگر، جان و مال مردم را به مخاطره انداخته است و هیچ افق و دورنمای امید آفرینی فرا روی مردم نیست. آیه فوق از زبان حضرت یعقوب(ع) است که در مواجهه با ناامیدی فرزندانش از یافتن حضرت یوسف(ع) بیان می‌دارد. مشابه آنچه که حضرت رسول اکرم(ص) در سفر به طائف وقتی که دعوتش را قبائل منطقه نمی‌پذیرند و از خود می‌رانند و عده‌ای بر او هجوم می‌آورند و بر او سنگ می‌زنند و دندانش را می‌شکنند، بر زبان راند:

« اللهم إلیک أشکو ضعف قوتی و قلة حیلتی ... و أنت ربی، إلى من تکلنی؟ ... و لا حول ولا قوه إلا بک»

"خداوندا به تو شکایت می‌برم از کم شدن تاب و توانم و بسته شدن راه چاره در برابرم ... و تو خدای منی، مرا به که می‌سپاری؟... 

هیچکس را جز تو توان و نیرویی نیست مگر از جانب تو"

و صد البته در این میان علاوه بر امید به لطف پروردگار و آفریدگار عالمیان هنوز هم کورسوهایی از اخلاق، انسانیت و نوع دوستی وجود دارد که می‌توان به آنها دل بست و نیز بایستی تقدیر و سپاس خود را تقدیم کنم به همکاران خدوم و ایثارگر سازمان تامین اجتماعی در بخش‌های بیمه‌ای و درمان که طی سال ۱۳۹۸ و بویژه در روزهای اخیر، یاریگر مردم و بویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گرامی بودند. 

«بهروزی از آن کسی است که دیگران را به بهروزی برساند»  "اوستا"

و همچنین یادی میکنم همراه با پاسداشت و سپاس از تعدادی از همکاران بخش‌های درمانی و بیمه‌ای و...سازمان که در راه خدمت‌رسانی به مردم و بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، جان به جان آفرین تسلیم کردند. روحشان شاد و یاد ونامشان گرامی باد. و برای همکارانی که در بستر بیماری قرار دارند از درگاه ایزدمنان صحت و عافیت خواستارم.

رجاء واثق دارم تا در سال پیش رو به لطف الهی و با همت مردم و تدبیر مسئولین، شرایط بهتری بر کشور و سازمان حاکم گردد. در پایان ضمن طلب رحمت ومغفرت از درگاه ایزد منان و تقاضای عفو و گذشت و طلب حلالیت از پیشگاه همکاران و بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی بخاطر همه قصورها و تقصیرها، برای جهانیان و ایرانیان و بویژه همکاران و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی آرزوی دنیایی بهتر و سالم‌تر و سرشار از شادی در سال ۱۳۹۹دارم.«ان ربی قریبُ مجیب» "سوره هود آیه ۶۱".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز