خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری چهارشنبه سرویس کارگری ایلنا می‌خوانید؛

حقوق کارمندانِ دولت ۷۲.۵ درصد زیاد شده، افزایش دستمزد کارگران نباید کمتر باشد/ کارفرمایان پیشنهاد فریز سه ماهه دستمزد را دارند!/ ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت/ درد دل‌های یک کارگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای از شلوغی دم عید

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۱۴۴

امروز مطالبی درباره دستمزد و همچنین یارانه کرونا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز مطالب تازه‌ای درباره دستمزد‌ها و همچنین یارانه کرونا منتشر شد. علاوه بر این مطالبی درباره تاثیر کرونا بر زندگی کارگران انتشار یافت.

 حقوق کارمندانِ دولت ۷۲.۵ درصد زیاد شده، افزایش دستمزد کارگران نباید کمتر باشد

رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراها با اشاره به افزایش ۷۲.۵ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال بعد، گفت: میزان افزایش حقوق کارگران نباید کمتر از این باشد.

 کارفرمایان پیشنهاد فریز سه ماهه دستمزد را دارند!

دومین جلسه مزدی شورای عالی کار از ساعتی پیش آغاز شده است.

 ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ درنظر گرفته‌ایم.

 پرداخت اولین مرحله کمک معیشتی به ۳ میلیون خانوار

رئیس مرکز اطلاع ‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه، از پرداخت اولین مرحله کمک معیشتی به حدود ۳ میلیون خانوار خبر داد.

 درد دل‌های یک کارگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای از شلوغی دم عید

از آنجا که مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا، تعاملات انسانی بخصوص در مکان‌های پرجمعیت است، لزوم اخذ تصمیم‌های استراتژیک و استفاده از رویکردهای متفاوت در مدیریت کسب و کار، یک ضرورت است.

 به کارگران ماسک رایگان می‌دهیم و کارگاه‌ها را ضدعفونی می‌کنیم

انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد، در اقدامی خودجوش اقدام به تشکیل یک کمیته بحران برای کمک به حل بحران کرونا کرده است.

 مافیایی که کودکان را در معرض خطر قرار می‌دهد!

شبکه یاری کودکان کار، خواستار توقف فعالیت گودهای غیرقانونی تفکیک زباله شده و اعلام کرد کودکان زباله‌گرد در معرض خطر جدی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز