خبرگزاری کار ایران

کشاورزان برای ثبت خسارات و مشاهده سوابق بیمه‌ای غیرحضوری اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۶۶

باتوجه به لزوم جلوگیـری از مراجعه حضوری و مقابله با شیوع ویروس کرونـا، صندوق بیمه کشاورزی امکاناتی را برای بیمه‌گذاران بیمه کشاورزی، فراهـم کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق بیمه کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد (قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی) با اشاره به لزوم کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری در مقابله با شیوع ویروس کرونا (کووید – ۱۹)، صندوق بیمه کشاورزی تسهیلاتی را برای بیمه‌گذاران از طریق مراجعه اینترنتی به پایگاه اطلاع رسانی مشتریان بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir برای ثبت خسارات و مشاهده سوابق بیمه‌ای آنان، فراهم کرده است.

حسن‌نژاد با تأکید بر همکاری عموم مردم و جامعه کشاورزی کشور برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: بیمه گذاران می‌توانند برای ثبت ادعای خسارت خود با ارسال پیام کوتاه به شماره‌های همراه مشخص شده در بیمه نامه‌های خود که در پایگاه اینترنتی این صندوق به نشانی sbkiran.ir نیز آمده است، بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به ثبت ادعای خسارات خود اقدام نمایند.

وی با دعوت از همه بیمه‌گذاران برای تسهیل در فرآیند بررسی خسارت واحد تولیدی خود اعم از مزارع، باغ‌ها، استخرهای پرورش ماهی، بی‌درنگ با اعلام خسارت خود از طرق یاد شده نسبت به ثبت خسارات واحد تولیدی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز