خبرگزاری کار ایران

رای قطعی در پرونده «تعاونی مسکن کارگران برق تهران» صادر شد/ شکات: دادگاه متناسب با اتهاماتِ خاطیان رای صادر کرده باشد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۴۲

رئیس دادگستری استان تهران، از پایان رسیدگی قضایی به پرونده «تعاونی مسکن کارگران برق تهران» خبر داد.

به گزارش ایلنا، «محمدجواد حشمتی» در این باره گفت: پرونده تعاونی برق استان تهران، با نزدیک به ۱۲ هزار شاکی که از ۱۱ سال پیش در جریان بوده، با صدور ر‍أی قطعی در روز‌های اخیر به نتیجه رسیده است.

در پی صدور این حکم، اعضای این شرکت تعاونی، در تماس با ایلنا، با اعلام اینکه رای دادگاه هنوز به دست آنها نرسیده است، اظهار امیدواری کردند که رای  به نفع آنها باشد؛ چرا که حق آنها برای بیش از یک دهه ضایع شده و تا به حال هیچ نهادی پاسخگوی حق طلبی آنها نبوده است. 

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران، بیش از یک دهه پیش اقدام به خرید زمین در هشتگرد کرده بودند که به دلیل اهمال صورت گرفته توسط اعضای قبلی، هیات مدیره تعاونی، نتوانستند این زمین‌ها را صاحب شوند.  

در سال‌های گذشته پای تعدادی از اعضای هیات مدیره این تعاونی به دادگاه باز شد تا پاسخگوی اتهامات خود باشند که در نهایت احکامی مانند حبس برای آنها صادر شد. 

اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران، در پایان افزودند: در سال‌های گذشته مکرر تجمعات مسالمت‌آمیزی مقابل ادارات دولتی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه، برگزار کردیم تا در نهایت دادگستری برای حل آن ورود کرد. امیدواریم رای دادگاه متناسب با جرایمِ خاطیان باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز