خبرگزاری کار ایران

سالاری، با اشاره به باشگاه مشتریان تامین اجتماعی:

مستمری‌بگیران بدون پرداخت سود، خرید اقساطی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۲۵

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، با اشاره به طرح راه‌اندازی باشگاه مشتریان تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران این نهاد، گفت: عدم دریافت سود از خریدهای اقساطی ازجمله مزایای این طرح است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «مصطفی سالاری»، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: خصوصیت و ویژگی بارز طرح باشگاه مشتریان مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، گفت: حمایت قابل توجه و اثربخش از جامعه بازنشستگان و همچنین پوشش جغرافیایی آن در اقصی نقاط کشور است.

وی اظهار داشت: با همکاری بین بخشی تلاشی صورت گرفته است تا خدمت جدیدی به جامعه شریف بازنشستگان ارائه شود. میزان استفاده این جامعه بزرگ از ظرفیت‌های ایجاد شده بستگی به انگیزه خدمت گیرندگان و تلاش و کوشش این مجموعه دارد.

سالاری ادامه داد: در شروع کار استان فارس به عنوان پایلوت انتخاب شده است و تکمیل طرح و تسری به سراسر کشور در آینده صورت خواهد گرفت. هرچه بتوانیم فروشگاه‌ها را افزایش دهیم، اثربخشی طرح نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی نقطه قوت این طرح را عدم دریافت سود از خریدهای اقساطی برشمرد و گفت: در برخی کشورها کارتهای اعتباری قابل استفاده درتمامی مراکز خرید هستند اما خرید با این کارتها همراه با سودی است که توسط خریدار پرداخت می‌شود اما در روشی که ما شروع کرده‌ایم، استفاده کنندگان از این تسهیلات سودی پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز