خبرگزاری کار ایران

یک عضو نظام پرستاری مشهد خبر داد؛

شیفت کاری پرستاران مشهد متناسب با بحران کرونا تنظیم نشد/ به‌خاطر حفظ جان پرستاران تامین تجهیزات حفاظتی را جدی بگیرید

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۳۶۶

روند کمبود امکانات و تجهیزات حفاظت فردی پرستاران ازسوی عضو نظام پرستاری مشهد تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجواد توکلی (عضو هیئت رئیسه نظام پرستاری مشهد) که اخیراً از بیمارستان امام رضای مشهد بازدیده کرده است، از برخی مشکلات پرستاران این استان خبر داد. 

به گفته او؛ متاسفانه پرستاران در برخی از بیمارستان‌ها با کمبود امکانات حفاظتی کامل ازجمله گان، ماسک N۹۵، دستکش، محلول‌های ضدعفونی کننده مواجه هستند. حتی طی مدتی برخی پرستاران با گان معمولی یکبار مصرف بر بالین بیماران مشکوک به کرونا حاضر می‌شدند. 

توکلی تصریح کرد: شیفت‌های کاری پرستاران در مشهد از یک ماه قبل نوشته شده و متاسفانه بعد از شیوع کرونا نیز با همان برنامه کاری قبلی پرستاران مجبور به پرکردن شیفت‌ها هستند. 

وی افزود: عملاً پرستاران با بحران کرونا غافلگیر شده‌اند و مجبور هستند تا همان برنامه‌های تنظیمی را به هوای روزهای عادی شیفت که ۱۲ و ۱۸ ساعت نیز هست، در محل کار حاضر باشند. همین امر موجب شده تا خیلی از آن‌ها خسته و فرسوده شوند. 

توکلی خاطرنشان کرد: البته وعده داده شده تا مشکلات به زودی مرتفع شود، با این‌حال هر مدتی که می‌گذرد خطر همچنان پرستاران را تهدید می‌کند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده، برخی کادر درمانی فوریت‌های پزشکی در مشهد درحالیکه روزانه احتمالا با موارد مشکوک به کرونا مواجه ‌شوند، نیز از پوشش مناسبی برخوردار نیستند و هرچه سریعتر باید برای آنها فکری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز