خبرگزاری کار ایران

الکترونیکی شدن فرآیند‌های تامین اجتماعی در یزد

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۳۴۵

مدیرکل تامین اجتماعی یزد گفت: فرآیند‌های تامین اجتماعی این استان برای پیشگیری از کرونا الکترونیکی شده است.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مجید درویشی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در برخی فرآیند‌های بیمه‌ای تامین اجتماعی تغییر ایجاد شده و امکان ارائه بسیاری از خدمات این سازمان از طریق فضای مجازی امکان پذیر شده است.

او افزود: برای کاهش مراجعات مردمی، سازمان تأمین اجتماعی تمامی دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ و بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌شدگان تمدید کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی یزد تأکید کرد: کارگران ساختمانی که کارت مهارت فنی آن‌ها منقضی شده، مشاغلی که تداوم بیمه آنها نیاز به بازدید دارد همچون قالیبافی و رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری که کارت هوشمند آنها منقضی شده است نیز تا پایان فروردین ۹۹ نیازی به مراجعه حضوری ندارند و بیمه آنها اعتبار دارد.

درویشی افزود: بیمه‌شدگانی که دفترچه‌های درمانی آنها پیش از موعد به پایان می‌رسد و باید پرونده آنها در شورای پزشکی مطرح شود نیز تا پایان فروردین ۹۹ نیاز به مراجعه حضوری ندارند و دفترچه آنها معتبر است.

او گفت: شرایطی فراهم شده است تا کارفرمایان و بیمه‌شدگان نیز برای ارائه لیست و پرداخت حق بیمه از طریق سایت و اینترنت اقدام کنند و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد گفت: مستمری‌بگیران نیز می‌توانند گواهی‌های مورد نیاز ازجمله گواهی کسر اقساط و فیش حقوقی را از طریق سایت دریافت کنند و نیازی به مراجعه به شعب ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز