خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

180 هزار تاکسیران و راننده اینترنتی فاقد ماسک مناسب هستند/ وزارت بهداشت اقلام بهداشتی را در اختیار شهرداری بگذارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۴۸۳

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران نسبت به عدم وجود امکانات و مواد مورد نیاز تاکسیرانان برای مقابله و پیشگیری از کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مجید فراهانی (رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران) طی تذکری به وزارت بهداشت گفت: با رئیس محترم سازمان تاکسیرانی صحبت کردم اشاره کردند که 80 هزار تاکسی سازمان تاکسیرانی و بیش از 100 هزار تاکسی اینترنتی همچنان فاقد ماسک مناسب، دستکش و مواد ضدعفونی هستند.

او افزود: به‌رغم اینکه شهردار تهران 52 میلیارد تومان از محل 4 درصد تبصره 13 را به این مسئله تخصیص دادند و منابع مالی موجود است اما این اقلام همچنان تامین نشده است .

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: دیروز یکی از پتروشیمی‌های جنوب غرب کشور مقداری مواد ضدعفونی در اختیار شهرداری قرار داد و باید تشکر کنیم. گروه‌های مردم‌نهاد هم اعلام همکاری کردند اما متاسفانه همچنان این اقلام را نداریم.

فراهانی در پایان عنوان کرد: درخواست ما از وزارت بهداشت این است اقلامی که موجود است را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز