خبرگزاری کار ایران

سعید بداغی از مدیرعاملی تامین سرمایه امین استعفا کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۳۴

سعید بداغی "مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت تامین سرمایه امین" پس از قریب به سه سال هدایت نخستین تامین سرمایه کشور، از سمت مدیرعاملی این شرکت استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، سعید بداغی از مدیرعاملی شرکت تامین سرمایه امین استعفا کرد.

وی که با برنامه تحول کسب‌وکار امین و شعار هوشمندی مالی پا به عرصه بانکداری سرمایه‎گذاری نهاده بود؛ در دوران مدیریت خود توانست با پیاده‌سازی استراتژی تحول امین در چهار رکن بهینه‌سازی، تحول فرهنگ، مشتری‌محوری و کاربست فناوری‌های دیجیتال با استفاده از سه راهبرد ساده‌سازی، دیجیتالی‌شدن و نوآوری، امین را در یک مسیر جدید توسعه قرار داد. ایجاد و توسعه مراکز راهکارهای انرژی و سلامت که مبتنی بر ادبیات مشتریمحوری بجای خدمت‌محوری است در کنار توسعه پلتفرم‌های تخصصی در صنایع هدف از دیگر دستاوردهای او بود.

بداغی  توانست با جذب نخبگان مالی – دیجیتال، سهم پنج دانشگاه برتر کشور در سرمایه انسانی امین را به بیش از %50 ارتقا دهد. کسب رتبه نخست فروش در واسطه‌گری مالی طی دو سال پیاپی در سال‌های 96 و 97، افزایش بیش از 115% سود خالص، در کنار افزایش قابل‌توجه سهم بازار امین از 9% به حدود 20% مرهون پیاده‌سازی استراتژی تحول در امین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز