خبرگزاری کار ایران

وکلا و کارشناسان قوه قضاییه تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۸۶۷

تفاهم‌نامه سازمان تأمین اجتماعی و مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه برای ارائه خدمات به این مجموعه به امضا رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «مصطفی سالاری» در جلسه امضای تفاهم‌نامه با مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه اظهار داشت: پیگیریها برای انعقاد این تفاهم‌نامه از چند هفته پیش انجام شد و امروز که روز وکیل است نهایی شده و به امضا می‌رسد که امیدواریم قدم مثبتی برای خدمت رسانی به قشر موثری از جامعه باشد.

وی افزود: در جامعه مدنی و متمدن وکلا و کارشناسان حقوقی نقش موثری دارند و امیدواریم بتوانیم برای خدمت به این عزیزان گام برداریم.

سالاری ادامه داد: در این تفاهم سعی کردیم که از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای ارائه خدمات به جامعه شریف مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه استفاده کنیم و تعهدات حداکثری برای این مجموعه داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتمای همچنین از ایجاد رشته کارشناس رسمی بیمه‌های اجتماعی در آزمون جدید مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه تشکر کرد و گفت: تاکنون در حوزه بیمه‌های اجتماعی کارشناس رسمی وجود نداشت و ایجاد این رشته قطعا موجب ارائه نظرات کارشناسی متقن بخصوص در پرونده‌های مطروحه در مراجع قضائی خواهد شد.

مشمولان این تفاهم‌نامه امکان برخورداری از حمایت‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی با نرخ‌های حق بیمه 12، 14، 18 و 27 درصدی را خواهند داشت. برای تسهیل در ارائه خدمات به مشمولان این تفاهم‌نامه، لیست افراد متقاضی از سوی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه به شعب منتخب استانی سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز