خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری منطقه ۳ بندرعباس: چهار ماه حقوق نگرفتیم، کفش و لباس هم نداریم!/ شهرداری: تلاش می‌کنیم بخشی از معوقات پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۶۱

کارگران شهرداری منطقه 3 بندرعباس که چهار ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند، برای گرفتن حق و حقوق خود به استانداری مراجعه کردند.

جمعی از کارگران پیمانکاری شهرداری منطقه 3 بندرعباس در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت معوقات مزدی خود انتقاد کردند.

این کارگران فضای شهری که برای یک شرکت پیمانکاری کار می‌کنند، چهار ماه است که دستمزد و مزایا نگرفته‌اند و در عین حال نگران واریز حق بیمه‌های خود هستند.

آنها می‌گویند: هرچه به پیمانکار و مجموعه شهرداری مراجعه کردیم، پاسخی نگرفتیم.

این کارگران در عین حال از کمبود لباس، کفش و ابزار ایمنی انتقاد دارند و می‌گویند: شهرداری و پیمانکار، امکانات کار در اختیار ما نگذاشته‌‌اند.

کارگران شهرداری منطقه 3 بندرعباس، روز گذشته به استانداری هرمزگان مراجعه کردند و خواستار رسیدگی به اوضاع بد معیشتی خود شدند؛ آنها از استاندار درخواست کردند که شب عید صدای کارگران بی‌پناه شهرداری را بشنود و آنها را در گرفتن مطالبات مزدی خود یاری دهد.

یکی از این کارگران به نمایندگی از جانب همکارانش می‌گوید: در این شرایط اقتصادی، وقتی چهار ماه حقوق نگرفته باشی، حتی نان خالی هم در سفره نداری! دیگر مغازه‌دارها هم به ما نسیه نمی‌دهند! توقع ما اینست که شب عید ما را دست خالی نگذارند و معوقات مزدی ما را پرداخت کنند تا شرمنده خانواده‌هایمان نباشیم.

اعتراض کارگران در حالی صورت گرفته که شهردار و پیمانکار مربوطه وعده داده‌اند حداقل بخشی از معوقات مزدی کارگران در روزهای آینده پرداخت خواهد شد و مشکل به زودی حل می‌شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز