خبرگزاری کار ایران

در نشست کانون بازنشستگان راه‌آهن ایران مطرح شد؛

کانون بازنشستگان راه‌آهن به دنبال مطالبات اصلی است/ در حال صاف کردن جاده‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۶۱۷

در نشست کانون بازنشستگان راه‌آهن ایران، مطالبات اصلی این بازنشستگان و راهکارهای وصول به آنها مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست کانون بازنشستگان راه‌آهن ایران با حضور مصطفی کواکبیان (نماینده مجلس) و اعضای هیات مدیر کانون در ساختمان این کانون برگزار شد.

محمد شریفی (بازرس کانون بازنشستگان را‌ه‌آهن ایران) در این نشست گفت: در روزهای گذشته مسائل و مشکلاتی که بازنشستگان با آن مواجه بودند را پیگیری کردیم و حتی پیش وزیر هم رفتیم که ایشان بر این اساس به راه‌آهن‌ نامه زده که هرچه سریع‌تر این موضوعات را حل کنند. البته برای حل مشکلات باید با یکدیگر متحد باشیم. در این دوسال ۴۸۰ نفر ما زیر خاک رفتند و حقشان پرداخت نشده است، باید راه‌آهن به مشکلات ما رسیدگی کند.

وی ادامه داد: سایه هیات مدیره قبلی هنوز روی این کانون است چراکه ۷ سال کاری نکردند و اکنون هم می‌خواهند مانع کار ما شوند. این هیات‌مدیره سه ماه است انتخاب شده ولی به اندازه سه سال کار کرده است. اگر افراد قبلی دوباره در کار ما دخالت کنند، این بار اسم آنها را اعلام می‌کنم.

حشمتی (رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان راه‌آهن ایران) در این مراسم بیان کرد: شما عده‌ای را به عنوان منتخبین خود انتخاب کردیم و ماهم بنا به وظیفه در حال تلاش برای صاف کردن جاده هستیم. فردا با رئیس راه‌آهن جلسه داریم. یک‌سری مسائل را می‌توان با رئیس راه‌آهن حل کرد. همیشه گفته‌ام که احترام به بازنشسته، احترام به خودتان است. چون روزی همگی بازنشسته می‌شوند. باید مسئولان را قانع کرد که هر امتیازی به شما دهند در واقع کاری برای خود کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای حل مسائل می‌کنیم اما روزی شاد هستیم که بیاییم و بگوییم که کاری را برای شما انجام دادیم. چیزی که برای ما مانده رفاقت و دوستی است و باید با همراهی یکدیگر مسائل را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز