خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

نباید بگذاریم نمایندگان کارگری بیرون بمانند/ شاهد ضایع شدن حقوق خانم‌ها در جامعه هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۲۹

جلودارزاده گفت: متاسفانه اکنون بسیاری را ترغیب به رأی ندادن کرده‌اند اما ما باید از اتفاقات بد آینده جلوگیری کنیم. به کسی رأی دهید که در آخرت بتوان او را پرس‌وجو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشن اعضای خانه کارگر به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن با حضور سهیلا جلودارزاده و محمدرضا بادامچی(نمایندگان مجلس) در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد.

سهیلا جلودارزاده در این مراسم گفت: روز زن و بزرگداشت مادر را به همه تبریک می‌‌گویم و امیدوارم همه زنان با الگو گرفتن از حضرت‌فاطمه(س) خوش بدرخشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در شرایط کنونی هم ۶۳ درصد دانشگاه‌های ما را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و به‌نوعی زمینه‌هایی برای درخشش خانم‌ها فراهم شده است. متاسفانه ما از در عربی به قرآن وارد می‌شویم و از قرآن تنها صدای عربی آن را می‌شنویم؛ در صورتی که وقتی آن را بخوانیم متوجه می‌شویم چه گنجینه‌ای است و می‌توان از آن راز موفقیت را کشف کرد.

وی ادامه داد: اگر قرآن را بخوانیم متوجه می‌شویم که زن و مرد در آفرینش هیچ تفاوتی با هم ندارند. در جامعه‌ای که دین را ملاک قرار می‌دهد باید آموزه‌های دینی را در جامعه آموزش دهد. غیر از این بود که حضرت خدیجه همسر پیامبر(ص) تاجر بود و پیامبر ثروت او را خرج تبلیغ اسلام کرد. کسانی نمی‌خواهند زمینه پیشرفت زنان فراهم باشد اما ما به‌شدت روی کانون خانواده تاکید داریم.

جلودارزاده در ادامه بیان کرد: زن و مرد هر دو دارای کرامت انسانی برابر هستند. امروز شاهد مشکلات بسیاری از زنان هستیم که بعضا حقوق آنها در جامعه ضایع می‌شود. باید در کشور اسلامی قوانین اسلام حاکم باشد و زن‌ها را دارای کرامت انسانی بدانیم. همه باید به هم احترام بگذاریم. چراکه بین زن و مرد تفاوتی نبوده و روح خدا در آفرینش هر دو دمیده شده اما متاسفانه بعضا شاهد ضایع شدن حقوق خانم‌ها در جامعه هستیم.

وی افزود: همچنین می‌بینیم که برخی میلیاردی وام می‌گیرند و برخی دیگر برای سه میلیون وام با مشکل مواجه هستند. این مصداق رعایت نشدن کرامت انسانی است. حکومت با کفر می‌ماند اما با ظلم نمی‌ماند اما اگر آدم‌هایی که این موضوعات را قبول ندارند، در رأس اموری همچون مجلس برسند، دیگر کارگری که بعد از چند ماه حقوق نگرفتن اعتراض می‌کند، صدای اعتراضش به جایی نمی‌رسد. در قسمت‌هایی که رأی آنها دست شماست باید مشارکت کنید تا چنین اتفاقی رخ ندهد. اگر کار نکنیم، فساد می‌آورد که دیگر نمی‌توان آن را جبران کرد. اگر دولت و مجلس کاری نکند همه چیز به هم می‌ریزد. وای به روزی که کارهای بدی هم بکند.

این نماینده مجلس در ادامه اظهارداشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی می‌گفتند ۵۰ سال طول می‌کشد تا خرابی‌ها جبران شود؛ پس مردم به هر کسی می‌خواهید رأی بدهید اما به کسی رأی دهید که در آخرت بتوان او را پرس‌وجو کرد. شکر خدا اکنون همه موارد در فضای مجازی هست و می‌توان فهمید چه کسانی چه عملکردی داشتند.

جلودارزاده ادامه داد: متاسفانه اکنون بسیاری را ترغیب به رأی ندادن کرده‌اند اما ما باید از اتفاقات بد آینده جلوگیری کنیم. خانه کارگر از دو اتاق به چنین تشکیلاتی دست یافته که به کارگران خدمت می‌کند، پس نباید بگذاریم که نمایندگان کارگری که نماینده شما هستند بیرون بمانند. افرادی که کار بلد هستند باید در رأس امور قرار گیرند. بنابراین به نمایندگانی که کاربلد هستند رأی بدهید.

وی در پایان گفت: همانطور که یک مداح در مجلسی صحبت می‌کند و عده‌ای که خواندن و نوشتن بلد نیستند را پای صندوق رأی می‌آورد تا به افراد مدنظرشان رأی بدهند، شما هم از دوستان‌تان بخواهید به نمایندگان مردم رأی دهند که به کار  و خدمت برای مردم بپردازند.

همچنین محمدرضا بادامچی در این مراسم گفت: روز مادر و میلاد حضرت فاطمه(س) را به همگی تبریک می‌گویم. ان‌شالله ما در آینده کشور خود را هر چه بهتر رو به جلو ببریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر می‌خواهیم کشور را رو به توسعه ببریم، به جوان‌ها باید تکیه کنیم و به آنها مهارت‌های لازم را بیاموزیم تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت کشور خود باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز