خبرگزاری کار ایران

نگرانی کارگران صنایع چوب و کاغذ چوکا بابت معوقات مزدی و مباحث مدیریتی/ از مباحث کارگری سوءاستفاده انتخاباتی نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۱۸۱

کارگران صنایع چوب و کاغذ چوکا خواستار تعیین تکلیف مباحث مربوط به ثبات مدیریتی در شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شرکت «صنایع چوب و کاغذ چوکا» از اعتراض بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی در روز گذشته خبر دادند.

به گفته منابع کارگری؛ هنوز دستمزد دی ماه کارگران به حساب آنها واریز نشده است و در عین حال کارگران خواستار تعیین تکلیف مباحث مربوط به ثبات مدیریتی در شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا هستند.

چوکا در سال ۹۵ در پی اعتراضاتی از سوی کارگران مجددا راه‌اندازی شد و نگرانی کارگران این مجموعه در خصوص مسائل مدیریتی از بابت تکرار وقایع گذشته است.

به گفته منابع کارگری اخیراً اخبار کارگران ایران چوکا به علت پراکندگی جمعیتی کارگران در مناطق و شهرهای مختلف و مسائل دیگری، به شدت جناحی و انتخاباتی شده است و برخی در حال سوءاستفاده از مباحث کارگری در راستای منافع جناحی و گروهی خود هستند.

ایرج زمانی فرد (مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا) در خصوص مسائل اخیر کارگری این واحد تولیدی به ایلنا گفت: در روز گذشته، اعتصاب، تحصن یا اعتراضی صورت نگرفته است بلکه کارگران در شیفت اول تواننستند با تولید ۱۳۳ تن یکی از رکوردهای تولید را بزنند.

او ادامه داد: کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا دستمزد دی ماه را دریافت نکرده‌اند و در آستانه ایام عید نگرانی کارگران از بابت معوقات مزدی به‌جا است. با توجه به روند بهبود تولید محصولات و با حمایت شستا حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت خواهد شد و نگرانی کارگران بابت نزدیک شدن به ایام عید با حمایت‌های شستا مرتفع خواهد شد.

 شمار کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ چوکا به هزار نفر می‌رسد. این واحد تولیدی در جاده رضوانشهر به تالش در در استان گیلان واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز