خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی‌پور:

شعار من و محجوب "زنده باد کارگر" است/محجوب جلوی حذف ماده 27 قانون کار ایستاد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۹۷

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت خود در فراکسیون کارگری گفت: بنده این افتخار را دارم که سه دوره نماینده مجلس هستم و در تمام این سال‌ها نایب رییس فراکسیون کارگری بودم.

وی ادامه داد: در مجلس نماینده قشر آسیب‌پذیر و جامعه کارگری کم است. نماینده کارگران انگشت‌شمار هستند و اقشاری مانند کشاورزان، مستضعفان و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی اصلا نماینده‌ای ندارند برای همین است که به این اقشار بیشترین فشارها وارد می‌شود و هر طرحی که به نفع این گروه باشد با اختلاف چند رأی زمین می‌ماند.

قاضی‌پور در ادامه افزود: در مجلس یکی از نمایندگان به من گفت "شما چرا تحت تاثیر این محجوب کمونیست هستید؟"من گفتم این کمونیست دوشنبه‌ها روزه می‌گیرد، نمازش ترک نمی‌شود، هر هفته برای کارگران وقت می‌گذارد اما من تا حالا شما را ندیده‌ام که در نماز جماعت شرکت کنید.

وی با اشاره به فعالیت سیاسی خود گفت: من یک اصولگرا هستم و آقای محجوب یک اصلاح طلب. در ظاهر سیاست ما نباید هیچ‌گونه همکاری با هم داشته باشیم اما ما یک نقطه مشترک داریم و آن شما کارگران هستید. شعار من و محجوب یکی است و آن شعار زنده باد کارگر است. بر همین اساس بود که من نامه‌ای که سازمان تامین اجتماعی را زیر مجموعه وزارت‌بهداشت قرار می‌داد را پاره کردم. من در این سال‌ها از محجوب شجاعت و استقامت را یاد گرفتم و هر وقت دیدم مجلس به نفع کارگران و مستضعفان نیست با داد و بیداد و فریاد هم شده مجلس یا کمیسیون را به هم زدم.

وی تصریح کرد: ما این شب‌ها برای تعیین حداقل دستمزد فعالیت‌های زیادی داریم که بسیاری از آنها پوشیده است. من مخالف دولت هستم اما محجوب به لحاظ سیاسی با دولت است اما بارها دیدم به خاطر شما کارگران با مدیران دولتی در افتاده است.

قاضی پور در پایان افزود: احمدی‌نژاد و روحانی هر دو تلاش کردند که ماده 27 قانون کار را حذف کنند اما آقای محجوب با همکاری دوستان خود نگذاشتند این اتفاق رخ دهد. سپاه، جهاد و قانون کار یادگار حضرت امام(ره) است و تا زمانی که من در مجلس حضور دارم از آنها حفاظت خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز