خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

نگذاریم افرادی که دنبال دیوار کشیدن در دانشگاه‌ها بودند وارد مجلس شوند/ فقط مانده خواندن سوره یوسف را برای خانم‌ها منع کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۷۸

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما باید مواظب باشیم افرادی که چند سال پیش اتاق‌های شهرداری را زنان و مردانه کردند و اکنون دوباره دنبال فتح مجلس هستند سر کار نیایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در مراسم جشن روز زن در خانه کارگر اظهار داشت: روز گذشته سالگرد فوت همسرم بود که اتفاقا با روز والنتاین همزمان شده بود. عشق و دوست داشتن واژه‌هایی است که خدا خلق کرده پس نباید بگوییم این‌ها داخلی است یا خارجی و متعلق به فرد است. یک عده تفکر پوسیده و عقب‌افتاده‌ای دارند که از صدر اسلام تاکنون با آنها باقی مانده است.

وی ادامه داد: این افراد حتی رشته‌های دانشگاه را جنسیتی کرده‌اند و می‌گفتند خانم‌ها نباید این رشته‌ها را بخوانند. فقط مانده بگویند سوره یوسف را خانم‌ها نباید بخوانند. این‌ها تفکرات گنگی است که ریشه‌های اسلام را هدف قرار گرفته است. ما باید مواظب باشیم افکاری که روزی دنبال دیوار کشیدن در کلاس‌های دانشگاه بودند دوباره سر کار نیایند.

جلودارزاده در ادامه متذکر شد: هنوز این افکارها ادامه دارد طوری‌که پریروز در قم نگذاشتند مسابقات دوچرخه‌سواری بانوان برگزار شود زیرا عده‌ای عملا تهدید کرده بودند.

وی با اشاره به زمان فعالیت خود در وزارت صمت گفت: آن زمان پایشی انجام شد و مشخص شد تا سال 94 کمترین تخلفات متعلق به مدیران زن بوده است. زنان نشان دادند چه قابلیت‌هایی در عرصه‌های مدیریتی دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: در خانه کارگر و وزارت آقای کمالی من هیچ‌وقت احساس جنس دوم نداشتم. ما باید مواظب باشیم افرادی که چند سال پیش اتاق‌های شهرداری را زنان و مردانه کردند و اکنون دوباره دنبال فتح مجلس هستند سر کار نیایند. جامعه دیگر این افکار پوسیده را قبول ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز