خبرگزاری کار ایران

علی ترکاشوند:

از نامزدهای مورد تایید خانه کارگر حمایت کنید

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۶۶

دبیر خانه کارگر شهرری گفت: لازم است نمایندگان بیشتری به مجلس بفرستیم و این مهم با حمایت کارگران از نامزدهای مورد تایید خانه کارگر امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ترکاشوند در جمع کارگران این منطقه با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: جمعیت جامعه کارگری بیش از 40 میلیون نفر است. آیا این جمعیت عظیم باید دو نماینده در مجلس داشته باشد؟

او ادامه داد: لازم است نمایندگان بیشتری به مجلس شورای اسلامی بفرستیم و این مهم با حمایت کارگران از نامزدهای مورد تایید خانه کارگر امکان‌پذیر است. امیدوارم سوم اسفند این را جشن بگیریم که نه تنها داشته‌هایمان را در مجلس حفظ کرده‌ایم که نمایندگان بیشتری از طرف کارگران به خانه ملت راه یافته‌اند.

دبیر خانه کارگر شهرری با تاکید بر اینکه در صورت داشتن نمایندگان بیشتر کارگران قدرت دارند و می‌توانند از حقوق خود دفاع کنند، گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان مشکلاتی دارند که باید با کمک نمایندگان، آنها را رفع کرد. ما به‌عنوان یک تشکل صنفی فراگیر وظیفه داریم نمایندگان خود را اعلام کنیم. امیدواریم نامزدهای معرفی شده از طرف خانه کارگر به مجلس راه یابند و در حمایت از حقوق کارگران وضعیت بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز