خبرگزاری کار ایران

توضیحات وزارت کار:

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی، یک میلیون و 200 هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۲۰۴

مدیر روابط عمومی وزارت کار، با ارسال توضیحاتی اعلام کرد مصوبات دولت در ارتباط با میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی، رعایت می‌شود.

به گزارش ایلنا، به دنبال انتشار خبری در آن رسانه مورخ 16/11/98 با عنوان «عیدی بازنشستگان چقدر است؟ / مستمری بگیران تامین اجتماعی را کارمند دولت حساب می‌کنند» پاسخ روابط عمومی وزارت کار به شرح زیر است:

«هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مبحث پرداخت عیدی به همه اقشار شاغل اعم از کارگران، کارمندان و مستمری‌بگیران صندوق‌های مختلف ازجمله سازمان تامین اجتماعی و اظهارنظر در خصوص میزان مبلغ آن مطرح می‌شود. همچنین سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت عیدی به همه مستمری‌بگیران واجد شرایط تحت پوشش، صرفا مجری مصوبات هیات محترم دولت بوده و هر ساله مصوبات مربوطه را بدون هیچ‌گونه کم و کاستی اجرا می‌کند. لذا مبلغ قابل پرداخت عیدی پایان سال 98 مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان، با عنایت به مصوبه شماره 143889/ت56000 ه مورخ 8/11/98 هیات محترم دولت (تصویر پیوست)، به میزان 12000000ریال تعیین شده است که این سازمان با توجه به مصوبه فوق و با قید فوریت، محاسبه و پرداخت عیدی را هم‌اکنون در دستور کار قرار داده و در دست پرداخت است.

خواهشمند است ضمن اطلاع‌رسانی به منظور تنویر افکار عمومی و بنا به قانون مطبوعات دستور فرمایید پاسخ این مرکز درج شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز