خبرگزاری کار ایران

کتاب «بازنشستگی؛ لنگرگاه آرامش» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۱۲۰

کتاب «بازنشستگی؛ لنگرگاه آرامش می‌خواهم دوران بازنشستگی بهتری داشته باشم» از سوی مؤسسه‌ی راهبردهای بازنشستگی صبا ، به صورت الکترونیک منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مؤسسه راهبردهای بازنشستگی صبا، کتاب «بازنشستگی؛ لنگرگاه آرامش» در باب هنر و مهارت زندگی در دوران بازنشستگی است؛ کتابی که به ما می‌آموزد بازنشستگی نه مسئله‌ای بغرنج که در حقیقت ورود به مرحله دیگری از  زندگی است؛ مرحله‌ای که به سهم خود هم لذت و هم الم به همراه دارد، و از این‌ رو است که باید همچون دیگر مراحل در آن نیز ابن‌الوقت زیست، کاری که ناشدنی است؛ مگر با برخورداری از باورها، عقاید، احساسات و عواطفی که ریشه در تفسیر امیدوارانه و هم‌زمان واقع‌بینانه‌ی امور دارند.

سهم عمده‌ای از مطالب این کتاب وامدار دو کتاب ارنی جی.زلینسکی با عناوین «چگونه بازنشستگی شاد داشته باشیم» و «لذت فراغت» است که توسط مولف کتاب،‌ زهرا زاده‌غلام و همکاران وی ترجمه ‌شده و به چاپ رسیده است.

مترجمان دو کتاب مذکور نیز مریم جولایی مقدم و نجمه جلیلی بوده‌اند. آن‌طور که خود مولف در مقدمه کتاب می‌گوید این اثر،‌ حاصل هم‌صحبتی نویسنده در صندوق بازنشستگی کشوری با بازنشستگان تحت پوشش این صندوق است که در طول سالیان حضور وی در این مجموعه بوجود آمده است. نویسنده هم‌اکنون نیز مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری است.

نسخه الکترونیکی این کتاب در سایت مؤسسه راهبردهای بازنشستگی صبا آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز