خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده در اسلامشهر:

باید نمایندگان زن زیادی در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم از حقوق زنان کارگر دفاع کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۵۰

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تشکیلات خانه کارگر عادلانه‌ترین رفتار را با زنان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده (نماینده مجلس شورای اسلامی) در دیدار با اعضای خانه کارگر اسلامشهر به مشکلات جامعه کارگری پرداخته و اظهار داشت: در اثناب مجلس چهارم، شغل من معلمی بود و برای آموزش و پرورش کار می‌کردم. همان زمان تصمیم گرفتم برای حل مشکلات خودم و جامعه وارد مجلس شورای اسلامی شوم.

او ادامه داد: آن‌روزها نفر 31 انتخابات شدم. در این ایام برای ارتقای خودم و خانه کارگر تلاش کردم، تا جایی که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نفر سوم در حوزه انتخابیه تهران شدم. خانه کارگر که با تلاش زیاد در این سال‌ها برای ارتقای آن تلاش کردیم نیز در نهایت به تشکلی برای کارگران تبدیل شد که حقوق آنان را پیگیری کرد.

جلودارزاده با اشاره به اینکه تشکیلات خانه کارگر از صفر به اینجا رسیده، تصریح کرد: این تشکیلات از آموزش رایگان تا خدمات متعددی را به کارگران ارائه کرده است. چندی پیش مسابقات و المپیاد ورزشی زنان کارگر بود که زنان رژه باشکوهی داشتند.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من از کسانی که با انتخابات قهر می‌کنند، گله دارم. البته به آنها حق می‌دهم، بالاخره از اعتراضات آبان تا بازداشت و مسائل دیگری برایشان اتفاق افتاده است. ما اما می‌گوییم با رای‌تان سیل بیندازید و بیشتر از قبل تلاش کنید؛ چنانکه در قرآن نیز تاکید شده است.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: چند سال پیش با حجاب و پوشش اسلامی به کنفرانس سازمان بین‌المللی کار رفته بودم، خانمی را دیدم که نماینده کارگران در سنگاپور بود. وی بعدها رئیس جمهور سنگاپور شد و شرایط را به نفع کارگران تا حد زیادی تغییر داد.

او ادامه داد: این مسئله برای زنان کارگر ما دور از ذهن نیست. خوشبختانه تشکیلات ما عادلانه‌ترین رفتار را با زنان دارد. بنابرابن ما باید نمایندگان زن زیادی در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم از حقوق زنان کارگر دفاع کنیم. ما باور داریم که دست خدا با جماعت است و اگر جمعی کار کنیم، می‌توانیم موفق شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز