خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب در خانه کارگر غرب تهران:

تلاش کنیم در انتخابات نسل جوان به عرصه بیاید

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۷۹

علیرضا محجوب گفت: پدیده خطیر انتخابات را در پیش داریم که باید آن را جدی گرفت. باید تلاش کنیم نسل جوان به عرصه بیاید و فرصت عرض اندام پیدا کند. این بخشی از وظایف ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دیدار با اعضا در محل خانه کارگر غرب تهران اظهار داشت: فعالیت خانه کارگر اساساً یک فعالیت تشکیلاتی و جمعی است. همه ما در قالب یک خانواده و مجموعه تعریف می‌شویم. انضباط اساس کار تشکیلاتی است و باید انضباط کافی داشته باشیم. در غیر این صورت نمی‌توانیم از اقداماتمان نتایج کافی بگیریم.

وی با اشاره به اقدامات خانه کارگر مبنی بر تخصیص آموزش رایگان به کارگران بیان کرد: ما سال‌هاست که آموزش رایگان را در خانه کارگر آغاز کرده‌ایم و به نظر ما رسید به علت پولی شدن آموزش کشور ما خیلی‌ها از آموزش محروم می‌شدند.

او ادامه داد: بابت آموختن چیزی نباید از کسی پول گرفت. در روایات و متون اسلامی نیز اینطور است که معلم از تعلیم‌گیرنده نباید پولی طلب کند. ما در سال 83 این مسئله را شروع کردیم و خوشبختانه هر ماهه بیش از 30 هزار نفر ثبت‌نام می‌کنند و در آموزش‌های رایگان ما شرکت می‌کنند. در عین حال غیر از این تلاش کردیم کلاس‌ها را متکثر کنیم. هر کلاسی به حد نصاب برسد، قاعده ما بر برگزار کردن بوده است.

محجوب تصریح کرد: مسیر ما این است که از این به بعد کسانی که خلاقیت دارند، در حوزه‌های مختلف از کار خانگی و غیره، برای اینکه بتوانیم اشتغال‌آفرینی کنیم. البته این پروژه نیاز به آزمایش دارد.

دبیرکل خانه کارگر گفت: پدیده خطیر انتخابات را در پیش داریم که باید آن را جدی گرفت. باید تلاش کنیم نسل جوان به عرصه بیاید و فرصت عرض اندام پیدا کند. این بخشی از وظایف ما است. ما به دنبال حقوق کارگران هستیم و باید وسایل تصمیم‌گیری برای کارگران را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز