خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای کارکنان شهرداری‌ها؛

افزایش ۳۰ درصدی فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها در هیات دولت تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۲۴۴

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از تصویب فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌های کشور، به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه هیات دولت خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه ارتقای سطح وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌های کشور یکی از اولویت‌های اصلی دولت و وزارت کشور است، پیشنهاد افزایش فوق العاده جذب کارکنان مستند به ماده ۶ قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تصویب تقدیم هیات دولت شد.

او افزود: برای بررسی و تصویب این موضوع جلسات فشرده کاری با همکاران سازمان امور اداری و استخدامی کشور تشکیل و مراتب پس از تایید به دولت ارسال که موضوع در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک تصویب و ۲۳ بهمن ماه نیز به تصویب هیات محترم دولت رسید و بزودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه هیات دولت به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، با افزایش فوق‌العاده جذب مورد عمل کارکنان شهرداری‌ها به میزان حداکثر ۳۰ واحد درصد با تأیید وزیر کشور موافقت کرد، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز افزایش فوق‌العاده جذب موضوع این تصویب‌نامه از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از محل منابع داخلی شهرداری های مربوط تامین می شود.

او ابراز امیدواری نمود که با این افزایش، میزان حقوق پرداختی کارکنان شهرداری‌ها به نسبت سایر کارکنان دولت بهبود یافته و ترمیم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز