خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده مطرح کرد:

خون دل خوردیم تا بتوانیم برای کشورمان تصمیم بگیریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۷۶

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران پیش از انقلاب یاد گرفته بودند که شاه به جایشان تصمیم بگیرد و کاری به امورات کشور نداشته باشند. ما برای انقلاب خون دل زیادی خورده‌ایم تا بتوانیم نظرات خود را در کشور اعمال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا× سهیلا جلودارزاده (نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) در دیدار با تشکل‌های فرهنگیان شهر ری اظهار داشت: ما برای حق و عدل انقلاب کردیم. مردم ایران پیش از انقلاب یاد گرفته بودند که شاه به جایشان تصمیم بگیرد و کاری به امورات کشور نداشته باشند. ما برای انقلاب خون دل زیادی خورده‌ایم تا بتوانیم نظرات خود را در کشور اعمال کنیم.

او ادامه داد: ما نمی‌توانیم نظام تک حزبی و تک‌نفری داشته باشیم. نه تسلیم زور، نه قدرت‌های اقتصادی و نه تسلیم فریب‌کاری‌ها می‌شویم.

جلودارزاده خاطرنشان کرد: خیلی از دوستان ما خرده می‌گیرند که چرا انصراف نمی‌دهید چراکه خیلی از دوستان ما تایید صلاحیت نشدند. ما نمی‌توانیم تمام آرزوهای کارگران و تشکیلاتی که درست کرده‌اند، رها کنیم.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: همیشه انجام وظیفه ‌بهتر از کنار نشستن بوده است. یادم هست که وقتی بختیار و ازهاری آمده بود، برای امام و انقلاب شعار می‌دادند. روی پله‌های خانه نشسته بودم و دعای فرج می‌خواندم. کمتر از دو ماه نکشید که مشکلات ما حل شد. بنابراین ما اعتقاد داریم که در سخت‌ترین شرایط خداوند به ما کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز