خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

به محض پرداخت طلب تامین اجتماعی همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۷۴۰

دبیرکل خانه کارگر گفت: بر اساس توافق حاصل شده دولت قرار است 25 هزار میلیارد از طلب تامین اجتماعی را بپردازد که به محض این پرداخت همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان هم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و به ویژه کارگران با اعتصابات خود نقش مهمی در این انقلاب داشته‌اند، گفت: بسیاری از کسانی که آن روزها اعتصابات کارگری را برگزار کردند، امروز به کسوت بازنشستگی درآمده‌اند. باید به این افراد توجه ویژه‌ای داشت.

او عنوان کرد: یکی از بحث‌های مهم این روزها در رابطه با بازنشستگان بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که وعده‌هایی برای عملیاتی شدن آن داده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره بدهی سازمان تامین اجتماعی از دولت، گفت: بر اساس توافق حاصل شده دولت قرار است 25 هزار میلیارد از این بدهی را بپردازد که به محض پرداخت همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان هم اجرا می‌شود.

او در رابطه با فرمول همسان‌سازی‌ عنوان کرد: همسان‌سازی‌ بر اساس فرمولی صورت می‌گیرد که کانون بازنشستگان تهیه کرده است. بر اساس این فرمول مقداری به پایه حقوق اضافه شده و بعد همسان‌سازی‌ گروه‌های مختلف بازنشستگان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز