خبرگزاری کار ایران

جوابیه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به پرستاران؛

معوقات ۱۱ ماهه پرستاران از سوی دانشگاه‌ علوم پزشکی تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۰۰

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در باب معوقات کارانه و اضافه‌کاری پرستاران توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار خبری مبنی بر عدم پرداخت ۱۱ ماه کارانه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در سایت روابط عمومی این دانشگاه، توضیحاتی در باب گزارش واریزی پرستاران انتشار داد. 

موسوی (معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی) درباره معوقات کارانه پرستاران اظهار داشت: در اکثر دانشگاه‌های علوم پزشکی کارانه و اضافه‌کاری تومان (بر اساس سامانه قاصدک) پرداخت می‌شود ولی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اضافه‌کاری و کارانه را جدا نموده که پرسنل محترم با توجه به مشکلات نقدیگی دانشگاه در مقاطع مختلف دریافتی داشته باشند.

او ادامه داد: گزارش واریزی از بابت کارانه و اضافه‌کار در سال ۹۸ شامل کارانه آذر، دی، بهمن و اسفند ۹۶، کارانه مهر، آبان، آذر و دی۹۷ است که جمع کارانه پرداختی در سال جاری ۸ ماه می‌باشد و اضافه‌‌کار تا مرداد ۹۸ پرداخت شده که جمعا در سال جاری ۵ ماه است.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه مبلغ ریالی کارانه پرسنل با اضافه کار مشابه می‌باشد، می‌توان گفت که پرسنل محترم تاکنون ۱۳ کارانه دریافتی داشته‌اند که عملا تاخیر پرداختی ۱۱ ماه نبوده و در مقایسه با سایر دانشگاه‌های که کارانه و اضافه‌کار را باهم (بر اساس سامانه قاصدک) پرداخت می‌کنند عملا ۶ ماه تاخیر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پرداخت‌های پرسنلی نیز ارتباط مستقیم با پرداخت مطالبات دانشگاه از بیمه‌ها دارد که به محض وصول اقدام می‌شود و هر لحظه مسئولین مربوطه پیگیر مطالبات بوده و از هر مرجعی چه استانی چه کشوری پیگیری می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز