خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده:

از کاندیدایی حمایت کنید که دردمند باشند/بازنشستگان همیشه پای نظام ایستاده‌اند/دادستان باید به داد کارگر و تولید کننده برسد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۲۳

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از کاندیدایی در انتخابات مجلس حمایت کنید که درد کشیده و درمند باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در جمع بازنشستگان تامین اجتماعی اسلامشهر با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه است، افزود: بازنشستگان تنها جمعی هستند که همیشه در صحنه انقلاب پای کار بوده و پای نظام ایستاده‌اند.

او با بیان اینکه از افرادی حمایت کنید که دردمند باشند، گفت: برای همین دردمندی است که در انتخابات شرکت می‌کنم. امثال ما نیامده‌ایم مرتب از رسانه‌های بیگانه به‌عنوان یک قهرمان نام ببریم. ما در انتخابات شرکت می‌کنیم که بساط واگذاری‌های غیر اصولی کارخانجات به بخش خصوصی، واگذاری سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و موارد این‌چنینی برچیده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: حضور در انتخابات حمایت از کارگرانی است که با چندین ماه معوقات مزدی محل کارشان تعطیل شده است.

جلودارزاده تصریح کرد: انسان باید از خانه و سرزمین، از فرصت‌های شغلی و از کارخانجات دفاع کند. اگر دفاع نکند، کارخانه‌ها تعطیل می‌شوند در عین حال چاه‌های نفت را می‌برند. خلاصه باید در صحنه حضور داشته باشیم.

او همچنین گفت: کارگران و بازنشستگان در حالی سال‌ها در صحنه انقلاب همیشه پای کار بوده‌اند که برای وصول مطالبات‌شان مرتب دوندگی می‌کنند. با مشارکت در انتخابات می‌شود حق ستمدیده را از ظالم گرفت. در عین حال ظالم کسی است که یک کارخانه را با چند صد کارگر به زور می‌گیرد و غارت می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با استمداد از قوه قضائیه در پیگیری مطالبات کارگران و بازنشستگان تاکید کرد: دادستان باید به داد تولید کننده برسد که بانک همه دارایی و اموال و تجهیزات آن را بابت سیستم غلط اقتصادی مصادره کرده  است. دادستان باید به داد کارگری برسد که به‌خاطر سیستم غلط خصوصی‌سازی ۷ ماه حقوق نگرفته است.

جلودارزاده در پایان گفت: بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی و همه این مطالبات نیازمند حضور در انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز