خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

تعداد زیادی از بازنشستگان مشمول اعطای وام شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۳۶۷

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: تلاش مجموعه تامین اجتماعی استان همیشه این گونه بوده تا بتواند امکانات موجود را به بهترین وجه ممکن برای بازنشستگان عزیز فراهم و مهیا سازد و در همین راستا در خصوص طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان در این موارد فراهم شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مسعود علیاری اظهار داشت: بازنشستگان گنجینه تجربیات گرانبها هستند و باید قدر این عزیزان دانسته و شناخته شود و از ظرفیت‌ها و تجربیات این بزرگواران استفاده کرد و از تجربیات سی ساله آنان در عرصه کار و تلاش در زمینه های مختلف برخوردار شد.

او در ادامه با تاکید بر رسالت سازمان تامین اجتماعی در خصوص صیانت از حقوق بازنشستگان اظهار داشت: همواره تعاملات مثبتی بین سازمان تامین اجتماعی و تشکل‌های مربوطه همچون کانون بازنشستگان و مجامع کارگری صورت گرفته و منجر به نتایج خوبی شده است. همیشه اساس و خط مشی کاری سازمان تامین اجتماعی این گونه بوده که با مساعدت و همکاری با کانون‌های بازنشستگی و کارگری همواره تعاملات سازنده داشته باشد و مدافع حقوق آنان باشد .

علیاری با اشاره به تلاش‌های انجام شده و در خصوص اقدامات انجام شده به بازنشستگان اظهار داشت: تلاش مجموعه تامین اجتماعی استان همیشه این گونه بوده تا بتواند امکانات موجود را به بهترین وجه ممکن برای بازنشستگان عزیز فراهم و مهیا سازد و در همین راستا در خصوص طرح کرامت رضوی و همچنین اعطای وام از طریق بانک رفاه تلاش‌های مضاعفی را داشته است و امکان برخورداری تعداد زیادی از بازنشستگان در این موارد فراهم شده است.

در ادامه، نجفی رئیس کانون بازنشستگان استان زنجان اظهار داشت: از تلاش‌های و زحمات مدیریت و کارکنان سازمان تامین اجتماعی که همواره برخوردهای مناسب شان و موقعیت بازنشستگان داشته اند سپاسگزاری و تشکر می‌کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز