خبرگزاری کار ایران

شورای عالی کارکنان ابنیه فنی تراورس خطاب به مدیرعامل شرکت:

برای بازگرداندن مطالبات از دست رفته کارگران در کنار شما هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۲۷

شورای عالی کارکنان شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل این شرکت از او خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای عالی کارکنان شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) که پیگیر مشکلات و مطالبات کارگران و کارکنان ابنیه فنی  است، طی نامه‌ای خطاب به «مصطفی معینی» مدیرعامل این شرکت خواستار اقدامی فوری برای رفع مشکلات موجود با توجه به دیدار اخیرا خود با رئیس قوه قضائیه شدند.

متن کامل نامه شورای عالی کارکنان شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن (تراورس) به مصطفی معینی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد(ص) و خاندان پاکش و تقدیم احترام، از حضرتعالی و مدیران تحت امر شما، به خاطر آنچه تلاش در مسیر احقاق حق و رفع مشکلات معیشتی و جاری برای پرسنل زحمتکش و مظلوم در خانواده بزرگ شرکت تراورس می‌دانیم، سپاسگذاریم.

دیدار و گفتگوی اخیر حضرتعالی با رئیس فرزانه دستگاه قضایی کشور و استمداد در مسیر بهبود شرایط شرکت تراورس که در نهایت به ارتقای وضعیت کارکنان این شرکت خواهد شد بر همگان مشخص نمود که شما فی‌الواقع طرفدار اجرای عدالت و در پی تعیین تکلیف و روشن شدن وضعیت پرسنل رنج‌کشیده و ایضا به سامان رسیدن این شرکت هستید.

بر همگان تردیدی نیست که تأکید مؤکد شما بر استواری عدالت است و واقعا قصد و همت بر بازگرداندن حقوق از دست رفته همکارانمان را دارید، ضمن تقدیر و تشکر پیوسته و مداوم، از شما خواهشمندیم کمافی‌السابق همراه و یاور پرسنل ستمدیده این شرکت باشید.

بدون شک این شورا نیز تحت حمایت اکثریت مطلق کارکنان شرکت و با همراهی و همیاری موجود میان همکاران که نتیجه خرد جمعی در مجموعه‌های شاغل در شرکت است، همواره در کنار شما و در مسیر ارتقای شرایط شغلی، روحی و جسمی همکاران و خانواده‌های محترمشان گام برمی‌دارد.

امید به روزی داریم که همه همکارانمان در آرامش روحی و بدون دغدغه‌های روزمره زندگی، نهایت توانشان را در راه اعتلای آرمان‌های شرکت تراورس که برگرفته از برنامه‌های مدون توسعه کشور عزیزمان است در طبق اخلاص بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز