خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کار انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه خدمات مشاوره‌ و وکالتی به جامعه کارگری و کارفرمایی

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۶۸

تفاهم نامه ارائه خدمات مشاوره‌ای و وکالتی به جامعه کارگری و کارفرمایی میان سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور، وزارت کار و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه امضا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مراسمی که به مناسبت دهه فجر و برای امضای این تفاهم‌نامه برگزار شد، «حاتم شاکرمی» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نقش کارگران در چهل سال گذشته به سه بخش تقسیم می‌شود، زمان ایجاد انقلاب و مبارزه با طاغوت و همراهی و پیروی از امام راحل همگام با دیگر مبارزان، در مقطع جنگ تحمیلی کارگران دوش به دوش مردم در تمام صحنه‌های جنگ نقش داشتند.

وی، ضمن یادآوری جنگ اقتصادی که توسط دشمن به کشور تحمیل شده، گفت: اکنون هم که در جنگ اقتصادی قرار داریم، کارگران در حوزه کار و تولید در دفاع از انقلاب در خط مقدم جبهه قرار دارند که با همت و اراده قوی خود از عهده این شرایط بر خواهند آمد.

شاکرمی با اشاره به صیانت از نیروی شاغل و افزایش بهره وری گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد بستری مناسب و تعیین چارچوب کلی جهت همکاری برای حمایت‌های حقوقی از جامعه کار و تولید با استفاده از ظرفیت‌های مرکز کارشناسان و وکلا و کارشناسان قوه قضائیه برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی و کیفری و مربوط به کارگر و یا کارفرما است.

معاون امور روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ضروری است زمینه‌های مناسب برای اطلاع رسانی به جامعه کار و تولید در زمینه ایجاد این بستر و امکان در دسترس بودن آن را فراهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز