خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

پیگیری مسائل از طریق کانون‌ها حق طبیعی بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۸۰

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی توسط روسای کانون‌ها و تشکلات بازنشستگی حق طبیعی آنهاست.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدمجتبی موسوی در پانل پرسش و پاسخ دومین همایش منطقه ای روسا و مسئولان کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شمال و شمال شرق کشور با بیان این مطلب گفت: سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش داشتن بیش از ۴۳ میلیون نفر از آحاد جامعه، قطعا دارای مسائل و مشکلاتی است که با همیاری و مشارکت سازنده کانون‌ها و تشکلات بازنشستگی می‌توان بخش عمده‌ای از آنها را رفعکرد.

او با تقدیر از حضور مسئولانه مدیران کل محترم امور حقوقی و قوانین و مقررات، فنی مستمری‌ها و درمان مستقیم در پانل همایش مذکور افزود: این موضوع بیانگر اهمیت مطالبات و انتظارات به حق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و رفاهی بوده و سازمان تامین اجتماعی با وجود تمامی موانع و مشکلات، دغدغه‌مند امور بازنشستگان و مستمری‌بگیران است.

موسوی همچنین با ابراز رضایت از نتایج مثبت مباحث و موضوعات مطرح شده در کمیته‌های تخصصی درمان، بیمه، رفاهی و فرهنگی و اجتماعی که درنخستین روز برگزاری همایش با حضور روسا و مسئولان کانون‌ها برگزار شد، گفت: در کمیته‌های مذکور ضمن تشریح چالش های کلان سازمان، مسائل و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران نیز مطرح و با خرد جمعی، پیشنهاد‌ها و راهکارهای کاهش و رفع آنها برای طرح در پانل مورد اجماع قرار می‌گیرد.     

در این پانل پس از قرائت گزارش روسای کمیته های تخصصی، نعیمی (مدیر کل امور حقوقی و قوانین و مقررات)، آفریده (مدیر کل درمان مستقیم) و جنانی (مدیر کل فنی مستمری‌ها) با ارائه توضیحاتی پیرامون شرایط حاکم و تشریح مسائل و مشکلات کلان سازمان و همچنین تعهدات و خدمات فراگیر سازمان تامین اجتماعی در حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

دومین همایش منطقه ای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شمال و شمال شرق کشور در سال ۱۳۹۸ با حضور روسا و مسئولان کانون‌های استان های البرز، تهران، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان و قم ۹ تا ۱۱ بهمن به میزبانی استان مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز