خبرگزاری کار ایران

پاسخ وزارت کار به گزارش ایلنا؛

اجرای کامل زیر سامانه ثبت حوادث شغلی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۹۹

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به گزارش ایلنا درباره بی‌توجهی به حوادث کار در سامانه جامع روابط کار پاسخ داد.

 به گزارش ایلنا، متن این جوابیه به این شرح است:

به دنبال انتشار خبری در آن رسانه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱با عنوان «بی‌توجهی به حوادث کار در سامانه جامع روابط کار» پاسخ مرکز عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح ذیل است:

موضوع حوادث ناشی از کار یکی از مهمترین مباحث حوزه کارگری و کارفرمایی است که همواره مورد توجه خاص معاونت روابط کار قرار گرفته است.

در همین راستا نیز یکی از مهمترین زیرسامانه‌های سامانه جامع روابط کار تحت عنوان «زیر سامانه ثبت حوادث شغلی» به این موضوع و ثبت حوادث ناشی از کار اختصاص یافته است. این زیرسامانه که به دلیل حساسیت‌های موجود در این خصوص مورد بررسی‌های دقیق و متعدد کارشناسی اداره کل بازرسی کار در ستاد وزارت متبوع قرار گرفته، در حال حاضر در مرحله اجرای آزمایشی در پنج استان تهران، هرمزگان، سمنان، خراسان شمالی و گلستان قرار دارد و امید است در دهه مبارک فجر در سراسر کشور به مرحله اجرا برسد.

خواهشمند است ضمن اطلاع‌رسانی، به منظور تنویر افکار عمومی و بنا بر قانون مطبوعات دستور فرمایید پاسخ این مرکز درج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز