خبرگزاری کار ایران

کلاه‌زردها در انتظار تبدیل وضعیت و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل/ مجلس دولت را موظف کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۵۲

اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق می‌گویند: در انتظاریم که هرچه زودتر مصوبه کمیسیون تلفیق در ارتباط با تبدیل وضعیت و استخدام ما اجرایی شود.

جمعی از اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در تماس با خبرنگار ایلنا، از امیدواری برای اجرای مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس خبر دادند.

به گفته‌ی آنها، پس از پیگیری‌های نمایندگان اپراتورها و همچنین نمایندگان مجلس، قرار شده تبدیل وضعیت و امنیت شغلی اپراتورها در قالب طرح طبقه‌بندی مشاغل به اجرا دربیاید.

اپراتورها ابراز امیدواری کردند بعد از مدتها سرگردانی، عاقبت وضعیت شغلی آنها تثبیت شود.

در عین حال، عباس پاپی‌زاده (عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده) با اشاره به جزئیات جلسه شامگاهی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: کمیسیون به بررسی مشکلات شاغلین اپراتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال برق و امنیت شغلی آن‌ها پرداخت و در این زمینه ماده واحده را تصویب کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این کمیسیون، وزارت نیرو مکلف شد حقوق و مزایای کلیه شاغلین پست‌های فشار قوی برق کشور با اولویت اپراتور‌های پست‌های فوق توزیع و انتقال برق را در چارچوب طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری وزارت نیرو قرار دهد.

پاپی‌زاده گفت: این مصوبه بدین منظور است که حقوق و مزایای این افراد افزایش پیدا کرده و جزء طرح طبقه‌بندی مشاغل لحاظ شوند و امنیت شغلی آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

پیش از این، اعضای شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی برق سراسر کشور از نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت نیرو برای برآورده نمودن مطالبات خود قدردانی کردند و از انتظار برای اجرای مصوبات خبر دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز