خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان:

مستمری‌بگیران سیل‌زده هرمزگان نیز ۲ ماه مستمری اضافه می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۵۵

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان عنوان کرد: مانند مستمری‌بگیران سیل‌زده سیستان و بلوچستان، مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان نیز که درگیر سیل بودند، دو ماه حقوق اضافه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی دشوارگر گفت: هرمزگان به نسبت سیستان و بلوچستان کمتر درگیر سیل اخیر شد و بیش از همه دو شهرستان جاسک و بشاگرد دچار آسیب شدند. همانطور که در سیستان و بلوچستان قرار شد به مستمری‌بگیران سیل‌زده دو ماه مستمری اضافه پرداخت شود، در شهرستان‌های سیل‌زده هرمزگان نیز این کار صورت می‌گیرد.

او همچنین درباره تاثیر سیل اخیر بر پرداخت حق بیمه و جذب بیمه شده جدید بیان کرد: واقعیت این است که سیل زیرساخت‌ها را تخریب کرده است. بر این اساس از طرفی روستاییان در مراجعه به کارگزاری‌ها دچار مشکل می‌شوند و این ممکن است موجب تاخیر در پرداخت حق بیمه شود و از طرف دیگر سیل درآمد پایدار کشاورزان را به مخاطره انداخته است.

دشوارگر گفت: امیدواریم با جبران خسارات سیل‌زدگان و بازسازی زیرساخت‌ها، کشاورزان و روستاییان سیل‌زده به شرایط عادی برگردند و به این صورت می‌توانیم امیدوار باشیم روند تمدید بیمه و جذب بیمه شده جدید نیز به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز