خبرگزاری کار ایران

جوابیه روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان به کارگران مریوان؛

علیرغم تذکرات کتبی برای عدم تعطیلی، پیمانکار پروژه سد گاران ادامه کار نداد/ امکان پرداخت حقوق کارگران از محل سپرده پیمانکار نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۷۸

در پی درج اخباری مبنی بر اعتراض کارگران پروژه آبرسانی سد گاران مریوان، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان در پاسخ به مطالب مندرج در خبرگزاری ایلنا در مورخ ۲۹ دی ماه ۹۸ با موضوع عدم پاسخ اداره آب و استانداری کردستان به کارگران پروژه سد گاران نوشت:

«افراد درخواست کننده مطالبات معوق از پرسنل شرکت شایگان مهر آپادانا بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با این شرکت نداشته و متناسب با آن حقوق و مزایای ماهیانه خود را از طریق شرکت مذکور دریافت می‌دارند.

از طرفی با توجه به صورت وضعیت و کارکردهای تایید شده؛ پیمانکار تا این تاریخ فاقد هرگونه مطالبه پرداخت نشده در نزد این شرکت می‌باشد و از سوی دیگر پروژه به دلیل اهمال و کوتاهی نمودن در انجام تعهدات قانونی خود، علیرغم پیگیری، جلسات مکرر و تذکرات کتبی به پیمانکار پروژه، مبنی بر عدم تعطیلی و انجام موارد و مفاد قراردادی درخصوص اجرای شبکه پایاب سد گاران، حاضر به همکاری و ادامه کار نگردید.

بنابراین به منظور حفاظت و صیانت از حقوق بیت‌المال این شرکت اقدام به ضبط ضمانت‌های بانکی شرکت شایگان مهر آپادانا نموده است که با توجه به مراتب فوق امکان پرداخت حقوق معوقه پرسنل آن شرکت به دلایل صدرالذکر از محل سپرده پیمانکار توسط این شرکت، امکان‌پذیر نمی‌باشد.

برهمین اساس پیشنهاد می‌گردد کارکنان مذکور بر اساس قرارداد فی‌مابین خود و پیمانکار نسبت به مطالبه حقوق قانونی از مراجع ذیربط اقدام نمایند. بدیهی است این شرکت همکاری لازم را در این خصوص به عمل خواهد آورد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز