خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری کارگری روز یکشنبه ایلنا می‌خوانید؛

عیدی بازنشستگان چقدر است؟/ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سال آینده اجرا می‌شود/ از مطالبات بازنشستگان حمایت می‌کنیم/ درخواست دریافت یارانه حمایتِ معیشت خانوارها همچنان در دست بررسی/ "شناسنامه رفاهی ایرانیان" راهی برای فشار بیشتر به کم‌درآمدها

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۵۸۳

امروز اخبار و گزارش‌های متعددی درباره بازنشستگان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخبار و گزارش‌هایی درباره بازنشستگان و حمایت‌های معیشتی از مهم‌ترین مطالب منتشر شده در سرویس کارگری ایلنا بود. در این روز همچنین گزارشی درباره شناسنامه رفاهی ایرانیان، گفت‌و‌گویی با علیرضا محجوب و اخباری درباره آتش‌سوزی قایق‌های صیادی در بندر جاسک و اعتراض کارگران پتروشیمی رجال انتشار یافت.

 عیدی بازنشستگان چقدر است؟

 علی‌اکبر عیوضی (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران) در این رابطه می‌گوید: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را دولت اعلام می‌کند و طبق سنوات گذشته، مبلغ آن به اندازه‌ی عیدی کارمندان دولت است.

 همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سال آینده اجرا می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در صورت تصویب مجلس همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سال آینده اجرا می‌شود، گفت: تمام تلاش ما این است که عیدی بازنشستگان تا اواسط بهمن ماه پرداخت شود.

 از مطالبات بازنشستگان حمایت می‌کنیم

سندیکای کارگران نیشکر هفت‌تپه با صدور بیانیه‌ای از مطالبات بازنشستگان حمایت کرد.

 درخواست دریافت یارانه حمایتِ معیشت خانوارها همچنان در دست بررسی

بررسی اطلاعات افرادی که متقاضی دریافت بسته‌ حمایت معیشت هستند، در دست بررسی است. در همین حال عده زیادی نگران تبعات صدور اجازه دسترسی دولت به اطلاعات حساب‌های بانکی‌شان هستند.

 "شناسنامه رفاهی ایرانیان" راهی برای فشار بیشتر به کم‌درآمدها

اخیرا معاون وزیر رفاه عنوان کرده قرار است شناسنامه رفاه ایرانیان صادر شود اما در پاسخ باید گفت شناسایی افراد برای مالیات‌ستانی وظیفه وزارت امور اقتصادی و دارایی است و ارتباطی با حوزه فعالیت وزارت رفاه ندارد. از طرف دیگر، به صرف شناسایی افراد و بنگاه‌هایی که باید مالیات دهند و مالیات نمی‌دهند، مشکلی حل نمی‌شود.

خودگردانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی بنیان درمان را نابود می‌کند

علیرضا محجوب (رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی) با اشاره به جلسه‌ هفته گذشته خود با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: «آقای سالاری درباره پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی خبرهای خوبی دادند که امیداریم به زودی عملیاتی شوند.»

 آتش‌سوزی در بندر جاسک به ۵ فروند قایق آسیب وارد کرده است

 اسحاق تندرو (رئیس اتحادیه صیادی هرمزگان) تعداد قایق‌های صیادی آسیب دیده در حادثه آتش‌سوزی بندر جاسک را سه فروند اعلام کرد و گفت: دو قایق تجاری نیز دچار حریق شده‌اند.

 اعتراض کارگران پتروشیمی رجال به اجرا نشدن بخشنامه‌ یکسان‌سازی حقوق و مزایا

کارگران«پتروشیمی رجال» نسبت به اجرا نشدن بخشنامه‌ یکسان‌سازی حقوق و مزایای اقلیمی اعتراض دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز