خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛

برخوردار شدن بازنشستگان شاغل در مناطق عملیاتی از مزایا

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۰۵

نمایندگان مجلس با استفساریه بند (ج) ماده (۱۱۲) قانون برنامه ۵ ساله ششم که در مورد ارائه مزایا به بازنشستگان شاغل در مناطق عملیاتی زمان دفاع مقدس و پس از آن است، موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 6 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی با طرح استفساریه بند (ج) ماده (112) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که به دو سوم رأی نیاز داشت با 150 رأی موافق، 19 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

در استفساریه آمده است: آیا شاغلانی که در زمان دفاع مقدس در دستگاه‌های اجرایی مناطق عملیاتی موضوع مصوب 1376 ستاد کل نیروهای مسلح خدمت کرده و در آن زمان یا پس از آن بازنشسته شده‌اند مشمول مزایای مندرج در بند (ج) ماده 112 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 14 اسفند 95 می‌شوند، که کمیسیون اجتماعی به آن پاسخ مثبت داده است.

بر اساس بند (ج) قانون برنامه ششم توسعه، سازمان و سازمان اداری و استخدامی کشور مکلفند نسبت به صدور احکام پرداخت مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس برابر جداول و ضوابط ابلاغی سال 1376 سازمان امور اداری و استخدامی کشور از سال دوم اجرای قانون برنامه اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز