خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان/ لزوم تغییر نگرش درباره آینده کار

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۳۷۱

وزیر کار در جلسه بررسی مشکلات و مسائل شرکت‌های دانش بنیان بر اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» در جلسه‌ای که با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برگزار شد، به تصویب بخشنامه‌ای که در راستای بسته اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این بخشنامه کارگروه مشترکی بین سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های دانش بنیان به منظور رفع ابهام در امور اجرایی شرکت‌های فعال دانش بنیان تشکیل شده است.

وی بر همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت کار با شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

وزیر کار لزوم تغییر نگرش در موضوع آینده کار را مهم دانست و افزود: با توجه به شرایط حال و آینده بازار کار باید اصلاحاتی در این زمینه شکل گیرد.

در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر رسیدگی به امور حسابرسی دفاتر شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در امور پژوهش‌ها در صورتی که مغایرتی با قانون نداشته باشد، تاکید کرد. در این جلسه سورنا ستاری (معاون علمی رئیس جمهور) نیز دغدغه‌ها و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان ازجمله در زمینه  مسائل بیمه‌ای و بخشودگی جرایم بیمه‌ای این شرکت‌‌ها را مطرح و از همکاری و تعامل وزیر کار در زمینه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز