خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

پرداخت ۲ ماه مستمری به مستمری‌بگیران مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۳۲

مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در شش شهرستان متاثر از سیل در سیستان و بلوچستان دو ماه مستمری اضافه دریافت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، امان‌الله شاقوزایی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان) عنوان کرد: سیل اواخر دی امسال خسارات زیادی به کشاورزان و روستاییان استان وارد کرد. خسارت‌های سیل به ویژه در شهرستان‌هایی مانند چابهار، کنارک و نیکشهر بسیار بالا بود. بر این است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کمک‌هایی برای سیل‌زدگان و افراد تحت پوشش تدارک دید.

او توضیح داد: ۱۳۵۰ بسته غذایی و پتو از طرف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بین سیل‌زدگان توزیع شد و به دنبال بازدید مسئولان وزارت کار از مناطق سیل‌زده تصمیم بر این شد که در شش شهرستان دو ماه مستمری اضافه به مستمری‌بگیران این صندوق داده شود.

شاقوزایی درباره اینکه برنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای کمک به بیمه پردازان این صندوق که در سیل دچار آسیب شده‌اند چیست، گفت: ابتدا باید ارزیابی دقیقی از میزان خسارت‌ها صورت گیرد و در ادامه تصمیم‌گیری می‌شود که چه کمک‌هایی می‌توان انجام داد تا بخشی از زیان‌های سیل جبران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز