خبرگزاری کار ایران

تشریح ابعاد برنامه چهارم مدیریت سرمایه‌های انسانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۴۶۵

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جایگاه مدیریت منابع انسانی به فرآیندها و اقدامات مورد تاکید در جهت تعالی سازمان و منابع انسانی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «یعقوب رستمی مال خلیفه» امروز پنج شنبه در سومین روز از نشست تخصصی مدیران پشتیبانی و ذی حسابان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشورکه با حضور غلامرضا پناه (معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد، سیر توسعه جوامع و مدیریت منابع انسانی را توضیح داد.

وی، برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی، مدیریت فرهنگ سازمانی، مدیریت استعدادها و جانشین پروری، نوآوری مستمر، شایسته‌سالاری، جذب بر مبنای شایستگی، توسعه شایستگی‌ها، انتصاب بر مبنای شایستگی، فرایندها و اقدامات پیش نیاز ا از عوامل مهم تعالی سازمان و منابع انسانی برشمرد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین ابعاد برنامه چهارم «مدیریت سرمایه انسانی» را تشریح کرد.

رستمی در ادامه اقدامات انجام شده در راستای برنامه جامع و تعالی مدیریت منابع انسانی و برنامه‌های در درست اقدام را نیز برای حاضران تبیین کرد.

 در این نشست، به سوالات تخصصی حاضران در حوزه‌های اداری، مالی و ذی‌حسابی پاسخ داده شد.

ظهر امروز نشست شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز با حضور پناه و سهراب مختاری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس) برگزار شد و اعضای این شورا مشکلات و مسائل استانی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز