خبرگزاری کار ایران

رحمانی در جمع مدیران استانی اعلام کرد:

به‌طور مستمر سراغ بنگاه‌های تولیدی بروید/ اهتمام جدی مدیران وزارت صمت برای پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۰۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: از تولیدکننده حمایت می‌کنیم و هیچ حد توقفی در این امر نداریم، اما این مشروط به عدم سوءاستفاده عده‌ای معدود است.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت صمت، رضا رحمانی در جمع مدیران سازمان‌های صمت استان‌ها، گفت: به طور مستمر سراغ واحدهای تولیدی بروید، با مسایل و مشکلات آنها از نزدیک آشنا شوید و برای آنها راه حل ارایه دهید و پیگیری کنید؛ سیاست وزارتخانه این است که هر کالایی امکان ساخت داخل دارد، جلوی واردات آن گرفته شود یا با اعمال تعرفه واردات آن محدود شود.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری پرچم تولید را به ما داده‌اند، ادامه داد: باید وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم؛ صادرات مهم است اما اگر صادرات با تامین مایحتاج مردم تداخل داشته باشد، تامین مایحتاج و معیشت مردم در اولویت است و مهم این است که صادرات باید از مازاد تولید صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی انجام شود.

رحمانی بیان کرد: از تولید کننده حمایت می‌کنیم و هیچ حد توقفی در این امر نداریم، اما این مشروط به عدم سو استفاده عده‌ای معدود است؛ در صورت بروز هر گونه تخلف خارج از قاعده تولید از سوی هر تولید کننده ای، حتماً مشمول برخورد قانونی سخت خواهد شد.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه تفویض اختیارات رافع مسئولیت نیست‌، بیان کرد: یکی از اقدامات خوب در خصوص سازمانهای توسعه ای، اقدام در خصوص ۱۲ استان محروم و کمتر برخوردار بوده است که باید نتایج مدنظر به طور جدی پیگیری شود.

رحمانی اعلام کزد: محورهای هفتگانه در سال آینده و حتی سالیان اتی تداوم یابند و به عنوان نمونه ساخت داخل محدود به زمان نیست؛ این 7 محور باید برای دستگاه های مرتبط با حوزه تولید مخصوصا استانداران به خوبی معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز