خبرگزاری کار ایران

اختصاص 1000 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به مناطق آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۲۸۶

رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده دشتیاری چابهار و روستاهای نیکشهر بازدید و به امور سیل‌زدگان و دریافت‌کنندگان تسهیلات رسیدگی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق کارآفرینی امید، «اصغر نوراله زاده» مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در جریان بازدید از این مناطق اظهار داشت: برخی از کسب و کارها که به واسطه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در این مناطق ایجاد شده بود، پس از سیل آسیب دیده است، به این افراد برای پرداخت اقساط امهال داده می‌شود تا بازپرداخت اقساط را با دوره ای تنفس پرداخت کنند.

نوراله زاده بر ضرورت خدمت رسانی به مردم محروم این استان تاکید کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید از نهادهای خدمت رسان به مردم است که همواره در بلایای طبیعی نظیر حوادث ناگواری که در سال های گذشته داشتیم در خط مقدم خدمت رسانی به این مناطق حضور داشت و در این سفر تلاش داریم تا به مناطق آسیب دیده و کسب و کارهای آسیب دیده از سیل تسهیلات ویژه ارائه کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: به کسب و کار های آسیب دیده تسهیلات تکمیلی پرداخت خواهد شد.

سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید از اختصاص1000 میلیارد ریال اعتبار ویژه برای مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

علی ربیعی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان گفت: قرار شد برای بازسازی خانه‌ها و کسب و کارهای خرد مردم در روستاهای سیل‌زده این استان 1000 میلیارد ریال از طرف صندوق کارآفرینی امید اختصاص یابد.

رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پیگیری مشکلات مردم سیل زده در هیأت دولت گفت: این میزان تسهیلات با مشارکت صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی در این منطقه پرداخت خواهد شد.

توزیع محموله اهدایی کارکنان صندوق کارآفرینی امید در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دو‌ محموله اهدایی کارکنان صندوق کارآفرینی امید با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق بین ساکنان مناطق سیل زده شهرستان نیکشهر توزیع شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: ارزش ریالی این اقلام ۶۰ میلیون تومان است که امروز در مناطق سیل زده بخش بنت نیکشهر توزیع شد.

نوراله زاده افزود: این بسته ها شامل ۱۰ کیلو برنج، یک‌‌ کیسه آرد گندم، مواد شوینده، چای، قند، پنیر، روغن، آب آشامیدنی، کنسرو ماهی و لوبیا و لوازم بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر بسته از این محموله ۶۰۰ هزار تومان است. اظهار داشت: حمایت صندوق کارآفرینی امید از مردم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان تا برگشتن به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین بر تکمیل کسب و کارهای کوچک در این منطقه تاکید کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به همراه کردی، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و راشکی مدیر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از محل طبخ غذای گرم ویژه سیل زدگان بازدید کردند.

در این بازدید ایشان دقایقی با داوطلبان هلال احمر که مشغول طبخ غذا بودند گفتگو و اولین غذای گرم امروز را بصورت نمادین برای مردم مناطق سیل زده آماده کردند.

در این مرکز در هر  وعده چهار هزار و پانصد پرس غذای گرم برای مناطق سیل زده آماده می‌شود.

این طرح با همت جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در بندر چابهار در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز