خبرگزاری کار ایران

پیگیری مشکلات سه کارخانه فولاد سیادن، قزوین و آرمان شفق از سوی معاونت قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۷۴

معاون قضایی تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه برای بررسی مشکلات کارگری سه واحد صنعتی«فولاد سیاهدن» ابهر،«فولادقزوین» و«آرمان شفق» تاکستان از این کارخانه ها بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، نوابی (معاون قضایی تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه) با همراهی برزگر (مشاور مدیرکل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه) با حضور در سه کارخانه فولاد سیادن ابهر و فولاد قزوین و آرمان شفق تاکستان از بخش‌های مختلف این واحدهای صنعتی بازدید کردند و با توضیحات مدیران کارخانه و کارگران، از جزئیات فعالیت‌های این کارخانه و مشکلاتش کارگران آنها مطلع شدند.

در حاشیه این بازدید؛ نوابی (معاون قضایی تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه) گفت: باتوجه به صدور حکم ورشکستگی اختیار اداره اجاره این کارخانه‌ها در تصفیه امور ورشکستگی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون وظیفه ذاتی این اداره نیست که به صورت اجاره این کارخانه‌ها را اداره کند، افزود: می‌توانیم در قالب اینکه این شرکت ورشکسته شده است آنها را پلمب کنیم تا به مرحله فروش برسد.

نوابی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید اظهار کرد: در راستای رونق تولید، شرکت تصفیه بدنبال این است که کار را در کارخانه‌هایی را که امکان بازنگه داشتن آنهاست، ادامه دهد و اشتغال ایجاد گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز