خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین فنی و حرفه‌ای استان زنجان و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۲۸

تفاهم‌نامه چند جانبه همکاری آموزشی بین اداره ‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان و دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، با هدف توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی استان زنجان تفاهم‌نامه آموزشی۶ جانبه بین این اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان نظام مهندسی،کشاورزی و منابع طبیعی منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، مدیران سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، معدن و کشاورزی و سازمان صنعت استان در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش‌های مربوط به صنایع و صنوف به امضاء رسید.

این تفاهم نامه با هدف تعامل در مهارت‌آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز، صدور مجوز ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای غیردولتی در گروه‌های آموزشی برمبنای استانداردهای شغلی ISCO، استفاده از ظرفیت‌های متقابل در آموزش‌های مهارتی بر پایه دیپلماسی مهارت، احیای مشاغل بومی و منطقه‌ای، استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های دانش بنیان، اجرای طرح صدور کارت مهارت برای گروه‌های هدف سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، معدن، کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز