خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی درباره تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده»

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۲۱

سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای برای داوطلبانی که در آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» این سازمان در سال 98 ثبت‌نام کرده‌اند، زمان پرینت کارت و برگزاری آزمون را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز گذشته (سه‌شنبه/ ۲۴ دی ماه) جاری، برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و غیره) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و غیره) کارت شرکت در آزمون خود را دریافت نمایند.

گفتنی است، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

باتوجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مقطع تحصیلی و سابقه خدمت) مشاهده نمودند، لازم است از کارت کپی تهیه نموده و موارد مغایرت را براساس تاریخ و ساعت اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص اعلام کنند.

همچنین چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود.

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه مورخ ۲۶دی ماه صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی مورخ ۲۷دی ماه از ساعت‌ ۸ صبح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز