خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس وزارت کار:‌

تعاونی‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را نجات دهند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۳۷

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی سراسری داوران اتاق تعاون ایران گفت: دولت همت والایی در افزایش تصدی‌گری بخش خصوصی دارد و گام‌های بلندی نیز برداشته است.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سید رومیانی گفت: با تصدی‌گری بخش خصوصی می‌توانیم بسیار موفق باشیم و باید این کار صورت گیرد.

او مطرح کرد: باید باور کنیم تعاونی‌ها می‌توانند اقتصاد کشور را نجات دهند و نقش بی‌بدیلی در این خصوص دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وزارت تعاون محل و خانه همه تعاونی‌هاست، گفت: با همکاری اتاق تعاون، اقدامات زیادی در خصوص تعاونی‌ها انجام گرفته یا درحال انجام است.

او عنوان کرد: مرکز داوری‌های اتاق تعاون عملکرد خوبی داشته‌اند و می‌تواند الگویی برای سایر مراجع داوری باشد.

قره سید رومیانی خطاب به حاضرین مطرح کرد: شما چشم ما در کشور و استان‌ها باشید و ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بی نصیب نگذارید، زیرا در سایه هم‌اندیشی و هم‌افزایی است که سرعت پیشرفت بیشتر می‌شود و خلاءها خود را نشان می‌دهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: دولت، قوه قضاییه و مجلس در خصوص پیشرفت و ارتقای جایگاه تعاونی‌ها اتفاق نظر دارند و انشاالله با کمک همه جایگاه تعاونی‌ها تثبیت بیشتری در اقتصاد کشور پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز