خبرگزاری کار ایران

یاوری:

زیرمجموعه‌های وزارت کار مکلف به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۵۵

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تمامی ارکان و زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شده‌اند نسبت به بسیج تمام امکانات مادی و معنوی در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده اهتمام ویژه را مبذول نمایند.

به گزارش ایلنا، کریم یاوری (مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) اعلام کرد: حسب دستور و تاکید موکد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمامی ارکان و زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شده‌اند نسبت به بسیج تمام امکانات مادی و معنوی در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده اهتمام ویژه مبذول نمایند.

وی افزود: براساس دستور آقای شریعتمداری تمام مسئولان مرتبط اعم از سازمان‌ها و معاونت‌های صندوق‌ها و بانک‌ها مکلف شدند بررسی اولیه را با فوریت و سرعت در مورد مخاطبان خاص اعم از کارگران، بازنشستگان، توان خواهان، معلولان و مددجویان و بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده به عمل آورده و صدمه و خسارت به گروه‌های خاص مخاطب فورا رسیدگی و نیازهای اولیه آنان به سرعت تامین گردد.

نیازهای عمومی از سوی ستاد بحران وزارت کشور و استانداری استان سیستان و بلوچستان اخذ و با هماهنگی معاون اقتصادی وزارتخانه و اینجانب به عنوان نماینده ویژه وزیر مستقر در استان با همراهی کامل با کمیته بحران استان در حد توان و وسع وزارتخانه برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از سیل تامین می‌گردد.

کریم یاوری افزود: حس زیبای همدلی و کمک به هم وطنان در معرض حوادث غیرمترقبه در بین مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به عنوان وظیفه اسلامی و انسانی قابل تقدیر و تحسین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز