خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان استان کردستان مشمول آموزش‌های مهارتی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۹۹

۲ هزار و ۴۱ نفر از زندانیان استان کردستان در قالب ۱۴۱ دوره آموزش، در۹ ماهه سال جاری، از آموزش‌های مهارتی بهرمند شدند.

به گزارش ایلنا، سیدجمیل احمدی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان) در دیدار با مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های این استان گفت: این آموزش‌ها علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در افراد می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در ایجاد اشتغال مولد و پایدار پس از دوران محکومیت برای زندانیان داشته باشد.

احمدی افزود: احتمال بازگشت زندانیانی که تحت آموزش‌های مهارتی در زندان‌های کشور قرار می‌گیرند، نزدیک به صفر درصد است و همین امر اهمیت آموزش‌های مهارتی را در بازگشت سالم زندانیان به زندگی نشان می‌دهد.

در ادامه مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به تعامل و همکاری مناسبت و مطلوب اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره کل زندان‌های این استان، از وجود کارگاه‌های مجهز با تجهیزات به روز و بهره‌گیری از مربیان متخصص و کارآمد در این کارگاه‌ها به عنوان نقطه عطفی در کارگاه‌های مهارت آموزی زندان‌های استان نام برد.

فتحی، نقش آموزش‌های مهارتی را در اصلاح و تربیت زندانیان دانست و خواستار توسعه بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح زندان‌های استان کردستان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز