خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری کارگری روز چهارشنبه ایلنا می‌خوانید؛

پرداخت دیون صندوق‌ها و اجرای همسان‌سازی از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان/ یارانه دی ماه یک روز زودتر واریز می‌شود/درخواست معلولان برای تخصیص سهمیه‌های استخدامی در شهرداری‌ها/سهام شرکت هپکو در مرحله عرضه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۰۸

اخباری درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت یارانه نقدی دی مهم‌ترین اخبار سرویس کارگری ایلنا بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز اخباری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان، یارانه نقدی، معلولان و هپکو منتشر شد. همچنین در این روز گفت‌و‌گوهایی با علیرضا محجوب و حسن صادقی انتشار یافت.  علاوه بر این گزارشی هم درباره یارانه پنهان ثروتمندان روی خروجی خبرگزاری قرار گرفت.

 پرداخت دیون صندوق‌ها و اجرای همسان‌سازی از مهم‌ترین خواسته‌های بازنشستگان

بازنشستگان می‌گویند: خواسته‌های ما مشخص است؛ مسئولان باید به این خواسته‌ها توجه کنند.

 یارانه دی ماه یک روز زودتر واریز می‌شود

آنطور که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده یارانه دی ماه یک روز زودتر از موعد مقرر، یعنی پنجشنبه ۱۹ دی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

  درخواست معلولان برای تخصیص سهمیه‌های استخدامی در شهرداری‌ها

جمعی از معلولان گفتند: اختصاص و اجرای بودجه لازم جهت دسترس‌پذیری شهری صرفا به استیفای حقوق شهروندان دارای معلولیت نمی‌انجامد؛ بلکه سایر شهروندان ازجمله سالمندان، بیماران، کودکان و زنان باردار به‌طور مستقیم از این امر منتفع می‌گردند.

 سهام شرکت هپکو در مرحله عرضه قرار دارد

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که سهام شرکت هپکو در مرحله عرضه قرار دارد.

 استقلال هزینه دارد و مردم ایران هزینه این استقلال را پذیرا هستند

علیرضا محجوب (نماینده مردم تهران در مجلس) گفت: تاوان خون شهید سردار سلیمانی بیرون راندن آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه است و این مطلب از سوی رهبر و فرماندهان جبهه مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله تاکید شده است.

  سیاست‌گذاران حوزه سلامت، ذینفع هستند

حسن صادقی (رئیس کمیته بیمه و درمان خانه‌های کارگر سراسر کشور) گفت: روح تفاهم‌نامه و اداره بیمارستان‌های ملکی سازمان تأمین اجتماعی باید ضمن حفظ حقوق بیمه‌شدگان، با قوانین و مقررات ناظر بر درمان سازمان انطباق داشته باشد.

 یارانه پنهان ثروتمندان ۲۲ برابر یارانه‌ همه مردم است

اصلاح نظام مالیاتی در کشور فقط دهک‌های پردرآمد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. آنهایی که باید بخش عمده‌ای از مالیات را باید پرداخت کنند، به دلیل ضعف عمده نظام مالیاتی این مبالغ را پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز