خبرگزاری کار ایران

پیام فدراسیون کارگران جهان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۹۹

فدراسیون اتحادیه کارگران جهان حمله جنایتکارانه اخیر آمریکا را که منجر به شهادت فرمانده نیروی سپاه قدس شد، محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام فدراسیون اتحادیه کارگران جهان در محکومیت حمله جنایتکارانه اخیر آمریکا آمده است: این حمله بی‌جهت در قلمرو کشور مستقل دلیلی جدید و بسیار خطرناک برای جنگ افروزی در خاورمیانه است؛ جایی که آمریکا هزاران سرباز را که در این حملات دخیل بوده‌اند، نگه می‌دارد و باعث مداخله استکبار در بسیاری از کشورها برای دهه‌های متمادی شده است. آمریکایی‌ها کسانی هستند که داعش را به وجود آورده‌اند. این توسعه‌های خطرناک که بیشتر مردم خاورمیانه و جهان را در قالب تضاد استکباری گرفتار کرده است، نه تنها باعث ایجاد گرفتاری در عراق شده است بلکه یک نگرانی بزرگ برای جهان است.

هدف از این اقدامات، کنترل بیشتر منابع انرژی منطقه و مسیرهای انرژی است و آمریکا ثروت کشور‌ها را غارت می‌کند.

فدراسیون کارگران جهان از طرف ۹۷ میلیون عضو در ۱۳۰ کشور جهان، از کارگران و مردم کشورهای شرق مدیترانه و خاورمیانه می‌خواهد تا در برابر برنامه‌های استکباری و مداخله جویانه که سبب رنج مردم می‌شود، بکوشند.

کارگران در سراسر جهان باید برای بی‌اثر شدن تهدیدات ترامپ که ایران و میراث فرهنگی را تهدید می‌کند، تلاش کنند.

ما خواستار خروج کامل نظامیان آمریکایی از عراق، سوریه، منطقه خاورمیانه و همچنین بسته شدن پایگاه‌های نظامی آمریکا و برداشتن تحریم‌ها علیه مردم این منطقه هستیم. حضور نیروهای آمریکایی تهدیدی برای صلح و شکوفایی مردم منطقه است.

در آخر ما شهادت سردار سلیمانی را تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز